loading...
خط و نشون | دانلود آهنگ جدید،دانلود نرم افزار،دانلود بازی
admin بازدید : 897 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام اعتقاد

 با همراهی جواد رزاقی
| ترانه سرا : مصطفی سامعی /  تنظیم : مهدی لطفی |

cov دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام اعتقاد

 

MP3 – 320

Kamran Molaei & Javad Razaghi – Eteghad

MP3 – 128

Kamran Molaei & Javad Razaghi – Eteghad

OGG – 64

Kamran Molaei & Javad Razaghi – Eteghad

 

متن آهنگ:

شرایط مثل سابق نیست عزیزم / دیگه خیلی چیزا تغییر کرده

تو که رفتی تنها موندمو ترس / رو احساسات من تاثیر کرده

منی که باورت داشتم همیشه / حالا نسبت به تو بی اعتمادم

خدای عشق من بودی یه روزی / دیگه از دست رفته اعتقادم

 

اولین روزای دلبریدنت / روز و شب توی خودم زار میزدم / وقتی دلتنگی امونم نمیداد

سرمو محکم به دیوار میزدم / رفتی از دست دادم اعتقادمو / بی تو از انسانیت افتادم

حکم مرگ خودمو میدادمو / خودمو توی خودم دار میزدم

 

مرد و حرفش / واسه همیشه / از تو و عشقت / من توبه کردم / با گریه چیزی

درست نمیشه / از روی حرفم / برنمیگردم / هر اشتباهی / بخشیدنی نیست

زندگی هر چند ادامه داره / بعضی گناها اینقدر بزرگه / که حتی توبه / فایده نداره

 

اولین روزای دلبریدنت / روز و شب توی خودم زار میزدم / وقتی دلتنگی امونم نمیداد

سرمو محکم به دیوار میزدم / رفتی از دست دادم اعتقادمو / بی تو از انسانیت افتادم

حکم مرگ خودمو میدادمو / خودمو توی خودم دار میزدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 5,017
  • بازدید کلی : 181,219
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ