loading...
خط و نشون | دانلود آهنگ جدید،دانلود نرم افزار،دانلود بازی
admin بازدید : 2445 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید یاس به نام وقت رفتن

با همراهی آمین 
| ترانه : یاس  / تنظیم : پژمان نیکوش / ملودی : آمین / میکس و مستر : احمد سانقه |

YAS دانلود آهنگ جدید یاس به نام وقت رفتن

 

MP3 – 320

Yas Ft Aamin – Vaghte Raftan

MP3 – 128

Yas Ft Aamin – Vaghte Raftan

OGG – 64

Yas Ft Aamin – Vaghte Raftan

 

ترانه آهنگ وقت رفتن

.:: آمین ::.

سخته حرفم، ولی باید رفت / دیگه، تمومه دیگه بریدم / دیگه، خستم از اینکه هرچی

هی اومدمو، نرسیدم / سخته حرفم، ولی باید بدونی خستم / ولی باید بدونی که میرم

با یه یادگاری رو دستم / با یه یادگاری رو دستم / سخته رفتن، بس که سردم

من حرفه دلهای شکستم / من با هر، خاطره با غم / میرم با اینکه وابسته ام

سخته رفتن، تلخه حرفم / ببین من درا (درها) رو بستم / من، از غروب جمعه ام

حتی از سکوت صبح ام / خستم

.:: یاس ::.

سخته حرفم، رسیده وقت رفتن / به یاد اون روزا که اسمت هر یه سطر رو دفتر

نقش می بست چشم با اشک خیرست به / فردایی که تو زندگیم یه بخش دیگه است

من نمیدونم، بهت نمیومد / که خودتو بکشی کنار از کنار من تو بری گلم

نخواستی بفهمی اینو که من عاشقتم / فهمیدم، حق میدم بهت باشه بخند

به من، واقعا که حق داری بخندی / که با اون نگاهت منو به رگباری ببندی

که، بد تر از ۱۰۰ تا گلوله سربِ داغه / با تو فکر میکردم طلوع صبحه آخه

تا وقتی بودی توی زندگیم من غم نداشتم / واست تا جایی که تونستم من کم نذاشتم

البته خودم میخواستم اینا منت نیست / ولی با تو بودن واسه من مِن بعد ریسکه

دیگه با خاطرات باتو خوشم / پس، چون که حتی فکر بی تو بودن کشنده است

بذار بگم، آخرین سطرمو بخونی / من میرم، تا شاید تو قدرمو بدونی

.:: آمین ::.

سخته رفتن، بس که سردم  / من حرفه دلهای شکستم

من با هر، خاطره با غم / میرم با اینکه وابسته ام

سخته رفتن، تلخه حرفم / ببین من درا (درها) رو بستم

من، از غروب جمعه ام / حتی از سکوت صبح ام / خستم

.:: یاس ::.

سخته حرفم، رسیده وقت رفتن / گذشت اون روزا تو حرفها بودی حرف اول

حس میکردم اخیرا حرفهات با خراشه / اونجا بود که قهمیدم این قصه آخراشه

وقت رفتنه و وقت دفن قلبمه / و خودت میدونی تمومه الکی جو نده

حرف های تلخت هم که نمک زخممه / و تنها دلخوشیم به قلم دستمه

و باز منمو حسرت اینکه / دوباره تنها / و از خدا حالا میخوام من دو بال پرواز

میدونی چند بار گفتم تو مال من باش؟ بگذریم / دیگه ز دستم در رفته شمار دردا

تو که میدونستی من تکیه گاه محکمتم / بگو با من دیگه چرا دِ آخه نوکرتم

من که هر دقیقه ام وابسته به دقیقه ی تو بود / من که حتی لباس تنم به سلیقه ی تو بود

منی که دست هیچ کسی رو با وجودم نمی گرفتم / تو باعث شدی که توی قلبم بمیره نفرت

رسیده وقت رفتن / هر چند، من از دلت خیلی وقته رفتم / باشه تو بردی و اینا برات افتخارن

هه ، تو ختم عالمیو منم اِندِ خامم / فک نکنی اهل جبران یا انتقامم / خودم باید دقت میکردم تو انتخابم

.:: آمین ::.

سخته رفتن، بس که سردم / من حرفه دلهای شکستم / من درد تموم دنیا ام

که زخم هامو خودم بستم / سخته رفتن، تلخه حرفم / ببین من درا (درها) رو بستم

من، از غروب جمعه ام / حتی از سکوت صبح ام / خستم / خستم / خستم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 1,123
  • بازدید سال : 5,057
  • بازدید کلی : 181,259
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ