loading...
خط و نشون | دانلود آهنگ جدید،دانلود نرم افزار،دانلود بازی
admin بازدید : 289 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان با نام روزهای تلخ

| ترانه : سید محمد کاظمی ، موزیک ماهان بهرام خان ، ویلن : میثم مروستی |

mahan b دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان با نام روزهای تلخ

 

MP3 – 320 Kb/s

Mahan Bahramkhan – Roozhaye Talkh

MP3 – 128 Kb/s

Mahan Bahramkhan – Roozhaye Talkh

OGG – 64 Kb/s

Mahan Bahramkhan – Roozhaye Talkh

 

دارم آتیش میگیرم / پای غمت / کاشکی هیچ موقع ندیده بودمت

کاشکی میشد روزای تلخو سوزوند / زندگیرو / به عقب برگردوند

از همون روزی که خیلی خوش گذشت / وقت من پر زدو دیگه برنگشت

ما با هم خوش بودیم اما بی خودی / نمیدونم چرا تو عوض شدی

 

تموم زندگیمو زهر کردی / چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم / منو انگشت نمای شهر کردی

 

کاش میدیدی شب تا صبح بیدارم / کاش میفهمیدی که دوست دارم

خواب از چشمای من دزدیدی / شایدم از عاشقی ترسیدی

فکرتو تموم دنیای منه / شاهدم اشک تو چشمای منه

هنوزم رنگ صداتو یادمه / دونه دونه خاطراتو یادمه

 

تموم زندگیمو زهر کردی / چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم / منو انگشت نمای شهر کردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 1,136
  • بازدید سال : 5,070
  • بازدید کلی : 181,272
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ