loading...
خط و نشون | دانلود آهنگ جدید،دانلود نرم افزار،دانلود بازی
admin بازدید : 238 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

کد اهنگ پیشواز ایرانسل البوم پرچم سفید محسن چاوشی

mohsen chavoshi parcham sefid کد اهنگ پیشواز البوم پرچم سفید محسن چاوشی


مردم آزار ٣٣١٣٩٨٩
(خیلی وقته حرفامو از چشات نمیخونی..)

جوابم نکن ٣٣١٣٩٩٠
(نذار زندگیم راحت از هم بپاشه…)

جوابم نکن(۲) ٣٣١٣٩٩١
(من از عشق چیزی نمیخوام به جز تو ،صبوریم کمه…)

خوان هفتصد ٣٣١٣٩٩٢
(من ، باید چیکار کنم منو باورت بشه…)

با من بمون ٣٣١٣٩٩٣
(شب بود خسته بودم چشامو بسته بودم…)

خواب بعد از ظهر ٣٣١٣٩٩۴
(عشق چند قدم راهه از اتاق تا ایوون..)

بگو مگو  ٣٣١٣٩٩۵
(چشم تو دنبال کیه حرف حساب تو چیه …)

قطار ٣٣١٣٩٩۶
(مسافرا شعرن تو برفو بارونی قطار قلب منه….)

پرچم سفید ٣٣١٣٩٩٧
(زیر پرچم ۳ رنگ واسه پرچم سفید..)

تقاص ٣٣١٣٩٩٨
(این قصه اول با غم شروع شده… ۳تار)

هر روز پاییزه ٣٣١٣٩٩٩
(آروم نمیگیرم از دست زنجیرم..تا..من زیر آوارم)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 7,887
  • بازدید کلی : 184,089
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ